TREC zoekt nieuwe medewerker: ERVAREN SECRETARESSE

donderdag 20 juni 2024

Het bedrijf:
TREC is een boetiek vastgoedadvies organisatie. Een gespecialiseerd adviesbureau op het gebied van commercieel onroerend goed, gevestigd in Amsterdam Zuid. TREC richt zich primair op het adviseren op het gebied van verhuur, aanhuur, projectmanagement, beheer, aankoop en verkoop.

Met meerdere disciplines onder één dak, biedt TREC een absolute meerwaarde voor diverse vastgoed- en huisvestingsvraagstukken van huurders, beleggers, ontwikkelaars en/of financiers van commercieel vastgoed. De wens van de klant staat hierbij centraal.

De bedrijfsvoering van TREC kenmerkt zich met name door snelheid, kwaliteit, creativiteit, communicatie, enthousiasme en value for money, waar tevens hard gewerkt wordt en waar samenwerken en het teambelang belangrijke elementen zijn.

Om het bedrijf verder te laten groeien zijn wij op zoek naar een ervaren secretaresse.

Werkzaamheden:
Diverse administratieve taken, ontvangst gasten, beantwoorden telefoon, inplannen afspraken, voorraadbeheer, marketing, onderhouden website, uitwerken diverse documenten zoals projectinformatie, rapporten, nieuwsbrieven, ondersteunen vastgoedadviseurs en andere ad hoc werkzaamheden.

Functie eisen:
-    Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
-    Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
-    Eigenschappen die bij jou passen: zelfstandig, proactief, leergierig, accuraat, team player, klantgericht, commercieel denkvermogen, stressbestendig, enthousiast;
-    Relevante werkervaring in de (commerciële) onroerend goed branche.

Wat bieden wij:
-    Een uitdagende en veelzijdige functie waarin eigen initiatief zeer op prijs wordt gesteld;
-    Een enthousiast, betrokken en professioneel team;
-    Een prettige werksfeer en een fijne werkomgeving.

Mocht je interesse hebben stuur dan je motivatie en je CV naar marieke.flaes@trec.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Terug naar overzicht